Sweet Memories...

Sunday, October 23, 2011

Optimis...

Optimis aku mesti mencapai segala impianku. Bila kita optimis sudah pasti mereka yang pesimis akan iri dan cemburu. Persetankan mereka itu yang pesimis! InsyaAllah impian untuk dipanggil ke Bar Council tak lama lagi akan kesampaian. Harapanku sebelum umur 30 tahun dan settle segalanya. Belajar Diploma in Syariah di UiTM memang cukup best.

Kiranya nanti dapatlah aku mengembangkan connection di kedua-dua bidang Civil dan Syariah .Bekerja di tempat sekarang pula memberi aku peluang untuk mahir dalam bidang properties dan banking. Semua pengalaman ini apabila digabungkan nanti akan jadi aset untuk aku mencapai impian menjadi jutawan soleh.

Ingin aku bangunkan sebuah tempat aktivis Islam belia berprogram, tempat latihan silat cekak yang sempurna,rumah anak-anak yatim,mahad tahfiz dan masjid. Semua ini dapat dibangunkan bila duit di tangan bernilai jutaan dan akan jadi amalan berpanjangan walaupun telah meninggalkan dunia nanti...Amin...

1 comment:

  1. semoga akan along mencapai cita-cita along itu... says doa kan agar ia menjadi kenyataan...

    ReplyDelete